Semne bune!

Posted in constiinta & tehnica, in societate by tudor on February 5, 2009

din ce in ce mai putine automobile pe strazi. dupa ora 19, orasul incepe ca niciodata in ultimii 10 ani, sa respire. cu fiecare zi, marile bulevarde si artere se curata. ce n-au reusit cinci ani de manifeste,  manifestari si ciclofarse, va reusi criza. vom intalni din ce in ce mai multe biciclete. e posibil sa revedem pegasi antici scartaind batraneste deasupra asfaltului. e posibil sa scoatem de la naftalina putinul bun simt ramas si creativitatea practica care ne caracteriza inainte de ’90. e posibil sa descoperim o scarita de valori.

(dragi biciclisti, stiti de ce prefera pietonii sa mearga pe pista de biciclete? pentru ca asfaltul turnat  acolo se poarta ceva mai  fin cu talpile lor. pentru ca simt nevoia de ordine intr-u haos de pietre, gropi si masini azvarlite pe trotuar.)

din ce in ce mai putine produse pe rafturi. din ce in ce mai putini oameni la casele de marcat, din ce in ce mai multa rabdare. ba chiar si zambete.  din ce in ce mai putine pungi de plastic. carrefour-ul a reusit sa faca ce n-au reusit cinci ani de umbre verzi, ambasadori de hartie, pungasi, etc.  sa redea punga de multipla folosinta romanului.

te-ai urcat vreodata intr-un autobuz gol? normal. urmatoarea intrebare vine natural:  si acum unde ma asez?  care-i cel mai bun loc? la care fereastra? de unde bate soarele (daca bate)? singur pe scaun? sau singur pe lume? dar parca nu-mi incap genunchii. sa ma asez pe scaune pereche? daca nu-mi convine persoana care se va aseza langa mine? hmm…nu mai bine stau in picioare? oare cum o fi mai bine?

altfel stau lucrurile cand in autobuz e un singur loc liber.

prea multe alegeri.  prea multe optiuni de customizare exterioara. prea putine eforturi de customizare interioara. pana acum.

semne bune criza are. voi ati observat vreunul? sau sunt eu nebun?

Tagged with: , ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neagrigore said, on February 5, 2009 at 10:21 am

    apropo de pista, si eu m-am intrebat, gand la gand cu bucurie, ieri l-am pocnit pe unul care se uita ca vitelul la vitrine. Mergea belfer pe elisabeta, strigi, faci semne nu se da din drum, parca ar juca toti chicken game.
    Dar nu cred ca are legatura cu materialul din care este facuta pista. Mai degraba e ca la vite, e marcat drumul.

  2. dick media said, on February 5, 2009 at 10:23 am

    :))))
    m-am gandit si la varianta asta. vite cu picioru’ fin.

  3. Sandra G said, on February 5, 2009 at 11:13 am

    Da, am observat si eu, dar cel mai bine a observat Madlen, citeste caci o vei adora! :))

  4. ioanski said, on February 5, 2009 at 5:12 pm

    ar fi bine daca ai avea dreptate si daca, intr-adevar, lipsa de bani ne-ar determina pe majoritatea dintre noi sa reprioritizam, sa ne schimbam scara de valori, sa devenim mai buni

    mi-e teama insa, ca dincolo de numarul diminuat de masini care circula dupa ora 7 sau dimineata, facindu-ne unora dintre noi viata mai usoara, vom constata din ce in ce mai multa rautate, pentru ca saracia ascute instinctul de supravietuire

  5. scurtcircuit said, on February 6, 2009 at 7:55 pm

    ah, ce vesti 🙂 vreau sa ma plimb cu taxi-bicicleta.
    @ ioanski – ..caci pana acum societatea noastra era o oaza de bunatate, civilizatzie si bun-simtz..?

  6. miaita said, on February 26, 2009 at 4:55 pm

    uof, acuma parca’mi si pare putin rau ca nu’s acolo sa vaz cu uochii mei.

    sa mor, chiar suna bine.


Leave a Reply

