Vocea poporului roman! ALO, SE AUDE?

Posted in constiinta & tehnica, in societate, politikaa by tudor on January 20, 2009

noua, romanilor, ne place sa ne auzim vorbind. la birou, prin carciumi, dar cel mai adesea la telefon. atat de mult ne place sa ne auzim vorbind, incat am fost de acord, chiar si dupa ce am auzit, deci cum spuneam, am fost de acord chiar si dupa ce am discutat cu prietenii la carciuma sau pe mess, deci cum spuneam, am fost de acord chiar si dupa ce am citit cu lux de amanunte Legea 298/2008, deci cum spuneam in sfarsit, am fost de acord ca superbele noastre voci si maruntele noastre discutii despre viata, colegi, prieteni, excursii, carti, teve, betii, jocuri, plictiseala, politica, politicieni, cacat, deci tot aia, samd, deci am fost de acord ca toate astea vor ramane stocate in format digital pentru nepoti, extraterestri, lectii de dictie si nu in ultimul rand pentru Secu local’ si marea adunatura, numita din motive necunoscute si uniunea europeana.
si daca tot vorbim sa ne aflam in treaba, si fara nici un rost, si fara sa ne inregistreze nimeni (deocamdata) ma intreb si va intreb si pe voi daca ati avea chef sa ne strangem intr-una din zilele de w/e prin fatza guvernului, sa spunem sambata, 24 ianuarie, la ora 13:00 si SA STAM DE VORBA in mod civilizat si pasnic cu macacii care s-au instalat cam prea confortabil in palat. si va mai propun sa aducem si niste telefoane uzate de pe acasa sa facem o gramada mare cu ele, ca simbol al protestului nostru, ca semn de intelegere ca DA, domnilor parlamentari, ne-am prins ca ne ascultati, si va multumim, dar nu la genu asta de ascultare ne refeream.
deci, caci ne apropiem de concluzie,  daca aveti 10 -12 minute pentru libertatea voastra, haideti sa ne strangem sambata pe la ora 13:00, pe Calea Victoriei, la guvern sa lasam o vorba buna si un telefon mobil uzat  macacilor care HEI, E PE BUNE,  chiar ne vor asculta. doar au votat legea, nu?
intre timp, o sa incerc sa ma mai fac auzit si pe la alte urechi, si daca se poate va rog sa faceti acelasi lucru. stiu,  ar fi minunat.
ne mai auzim vineri pentru detalii.

p.s. ar putea fi primul protest spontan dupa multi ani de “crestere economica.” cum ne-ar sta domnilor, domnisoarelor si doamnelor? cum ne-ar sta sa facem ceva si pe cont propriu? ha?

Tagged with: , , ,

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caroline Gombe said, on January 22, 2009 at 4:47 am

    Foarte tare! BRAVO!!!

    Din pacate (de fapt, din fericire) nu sunt in tara pentru a veni sa le dau si eu ceva de ascultat. Dar, sustin intru totul aceasta miscare. Mi se pare o lege trista si total nepotrivita tarii noastre, cel putin in conditiile actuale. Am inteles necesitatea adoptarii ei-cerintele UE-dar faptul ca cei pe care i-am ales (mai bine spus s-au ales) sa ne reprezinte si, cum spui, sa ne asculte nu s-au gandit sa faca aceasta lege functionala in Romania, adica, masuri DRASTICE pentru orice abuz, cat de mic, facut in numele sau sub pretextul minunatei 298/2008-mi se pare revoltator.

    Asa ca, va doresc bafta, multa lume si…dati-le de ascultat!!!

    Caroline

  2. Johnny said, on January 22, 2009 at 10:47 am

    Abia astept si cateva avioane sa se infiga in guvern si parlament iar dupa aia vorbim poate despre terorism…

  3. AM said, on January 22, 2009 at 4:46 pm

    Dar nu mai bine la Cotroceni sau Casa Poporului?
    Eu una m-am inscris pe lista. 🙂 See you!

  4. Balanganel said, on January 22, 2009 at 4:54 pm

    inca unu care nu a inteles care e faza cu leagea… documenteaza-te intai…

  5. dick media said, on January 22, 2009 at 11:11 pm

    balanganel…n am sa pierd vremea cu dispute..am citit legea foarte bine, tocmai pentru a nu nu cadea in eroare. singura chestie nasoala cu legea asta este ca deschide o mie de posibilitati de abuz, intr-o tara in care abuzul este principala doctrina politica. dar probabil ca te ai obisnuit cu asta, ce sa zic, nu pot decat sa ti doresc tot binele din lume si la cat mai multi ascultatori.


Leave a Reply

