Urbanu’, cocalaru’ si girofaru’

Posted in in societate, politikaa by junkymouse on October 1, 2008

Daca pentru primii doi a curs suficienta cerneala si s-au tocit suficiente taste, parca pentru ultimul mai e putin spatiu, sau macar cat sa-l mai trimit si eu in locul din care au iesit si-n care intra toate intr-un final. Sunt un om relaxat, sincer, uneori as spune ca de-a dreptul sedat, nesimtitii si prostii nu ma enerveaza, nu merita nici macar un fir de par alb. Vorba tatei “daca atat ii duce capu’…”. Insa cu parazitii de la conducere este alta poveste. M-am saturat sa astept de atatea ori la semafor 5min ca sa treaca o coloana oficiala cu fundu’ gras al draq stie carui senator cu 8 clase! Sa imi urle alt dobitoc “ramaneti pe dreapta! ramaneti pe dreapta, am zis!” de parca am comis o crima prin simplul fapt ca indraznesc sa ocup un spatiu in orasul asta de rahat. De 4 ani mi-am bagat picioarele in clasa politica din romania, total dezamagita si scarbita. Am facut ce consideram, pana nu de mult, ca e cel mai de condamnat: ma doare fix in locul cu care ne privesc cei de mai sus! Nu-mi mai pasa de kkt-urile de ordonante pe care le dau, de furturile pe care incearca penibil sa le mascheze (ne mai si jigniti luandu-ne de prosti, fratilor!), de vomele de promisiuni electorale reciclate (sincer, geoana este atat de prostanac incat sa considere credibil propriul discurs?!)! Imi construiesc singura prezentul, imi aranjez spatiul in care traiesc si aleg oamenii cu care comunic. Dar din cand in cand mai imi iau damf de esapament in nas pentru ca tin ei neaparat sa-mi aduca aminte ca exista. Stiu ca nu ajuta la nimic sa-mi exprim frustrarea in scris, dar ati facut si cel mai pasnic om sa strige: baga-mi-as p*la in voi de dobitoci cu SEN si CD la numarul de inmatriculare! f*tu-va-n c*r de nesimtiti cu geamuri fumurii bune ca sa nu va mai vedem gusile! si daca, in graba voastra ordinara, intrati in primul stalp si muriti, voi fi prima ca sa arunce o lopata de kkt peste voi pentru ca ne-ati vandut suficient timp de 19 ani!

un articol sincer semnat de junkymouse, primul contributor Po-la-laa!

Leave a Reply

